Monday, June 27, 2011

mAri mEneRnAk LeMaK!!!!!

Assalamualaikum n hyep sume!!!!!!hehe gile semangat aku letak tanda seru banyak2....excited lebey je aku nie....dah lame aku tak update belog aku nie...bizi + malas....boley tak korang time alasan aku nie????

aku skang nie tengah latihan industri(L.I) or orang kedah cakap praktical training... so, even kat ofis ade internet tapi  aku bizi sket...skang nie je aku macam boring gile takde keje...so... aku pown slambe je on9....hope sv aku tak potong markah...hehe...

btw sv(supervisor) aku sangat2 lah baik... name dye kak yati...orang dye kecik2 n comey...untung aku dok 1 uma ngan k.yati.... kat uma kadang2 k.yati masak...dah la dye masak sedap...aku lak memang makan tak ingat dunia la kan....sayang kak yati sangat2...hehe...

pastu kat ofis nie sume orang bez...even time banyak keje pown tak rase penat coz sume orang baek.... staff MCSB sangat2 bez...PM pown sangat2 bez...name dye abg mirul...abg mirul slalu blnje makan...hehe nie lagi la aku suke....ngeeee... paling aku ske makan ayam kampung goreng kat awan besar...pastu...sup tulang kat kedai asam boi(abg mirul bagi name), pastu makan kat johnny's pastu makan kat FISH(aku lupe fullname tempat nie)...



eh dah banyak aku melalut...aku skang keja makan je...entah brape berat aku...kalau dulu aku jarang makan malam tapi skarang aku slalu makan malam2...berat aku skang aku tak tao...tak nak timbang...takot gile... kang mula aku tak lena tido lak...hehe....



pastu kalau pegi mcd or kfc sure aku makan ayam...benda laen aku tak pandang...memang betol2 menternak lemak...lunch tadi pown aku telan 2 ketol ayam mcd spicy...setel 2 ketol ak telan....dah la tak excercise...nak joging pown malas...haha...pastu tengok perot peha lengan sume dah membesar macam monster dah aku rase...padan muka aku kan...sape suroh melantak tak ingat dunia...double padan muka untuk diri sendiri...



dats all cerita aku...hehe...bye sume!!!!!

2 comments: